Některé složky a diskuze jsou přístupné pouze registrovaným uživatelům. V současnosti registrujeme každého kdo zažádá.
Diskuzi jsme převedli na facebook, tak se těšíme na podměty a příspěvky zajímavých článků nebo videí.

https://www.topagrar.com/technik/news/zunhammer-bietet-automatischen-hangausgleich-und-triebachse-fuer-guellefaesser-11929511.html?fbclid=IwAR3f8GnWClrdm__29qIASjEyZ7zl0A54EJxj0TjtOcyKGAXiQGqWK-r0GHE

Kromě kompenzace sklonu pro sudy s tekutým hnojem zákazníci na extrémních svazích také požadují hnací nápravy. Zunhammer pro to vyvinul řešení

Bezpečné používání cisternových vozíků v zavěšených místech vyžaduje velké zkušenosti uživatele. Těžiště vozidla se výrazně mění, zejména když je nádrž napůl plná, v závislosti na sklonu. Nebo při zatáčení z kopce: pak kapalina v kontejneru běží dynamicky z kopce a může způsobit převrácení pevného přívěsu oje. Společnost Zunhammer proto vyvinula aktivní kompenzaci sklonu pro cisterny na kal.

Podobně jako u svahu se systém snaží udržet vozidlo ve vodorovné poloze. Za tímto účelem výrobce horního Bavorska instaluje hydraulicky zavěšenou nápravu s obzvláště dlouhými rameny nápravy. Prostřednictvím „elektronické vodováhy“ s vhodnou regulační a regulační technologií zůstává vozidlo automaticky v „horizontální“ poloze.

Automatická kompenzace sklonu

„Zákazníci v nízkých horských pásmech a z alpského regionu stále více žádali o řešení pro bezpečné používání cisteren na kal na svazích. Nedokázali jsme upravit existující jednotku nápravy, ale museli jsme vytvořit zcela nový design, “vzpomíná Sebastian Zunhammer, když byl vývoj zahájen. Nový hydraulický podvozek má dlouhé nápravy, které upravují kompenzaci sklonu pomocí hydraulických válců. Levá a pravá strana vozidla jsou ovládány nezávisle na sobě nezávislým zavěšením kol.

Před aktivací systému kompenzace sklonu musí být rozvaděč s integrovanou kompenzací kyvadla vyklopen. Po spuštění ovládání se vozidlo automaticky přizpůsobí svahu - dokud není dosaženo kyvadlové zarážky.

Další pohon

Hnací náprava na tridemovém válci

Kromě kompenzace sklonu mají zákazníci s extrémními sklony také požadavek na pohon náprav v cisternovém vozidle. Tím se snižuje skluz na tažném traktoru a umožňuje „průjezd“ na svazích nebo dokonce na mokrých „místech“ v rovině. Za tímto účelem instaluje specialista na kejdu hydraulické hnací nápravy, které jsou napájeny z vlastní palubní hydrauliky na vozidle. Volitelně mohou být tyto hnací nápravy vybaveny také systémem kontroly tlaku v pneumatikách.


Kalendář

po út st čt so ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30