Naše ryby z dubna 2019 budou některé vyděsit ... Pamatujte však, že rychlost zůstává rizikovým faktorem! Dobrá cesta a jmenování za jeden rok ...
Toto opatření je v přípravě: všechny nové traktory a výrobky prodávané od 1. st ledna 2018 mohou jet rychleji než 40 km / h, bude vybaven špiona od roku 2020. Tento spojitý objekt, který bude instalován továrna pro nové traktory nebo prodejci pro ostatní, bude ovládána dálkově, nepřetržitě. V případě překročení 40 km / h obdrží maréchaussée výstrahu. Na konci třetí přestupky bude prodejce požádán, aby elektronicky upnul traktor na 40 km / h.
Tato iniciativa, řekněme nejméně neočekávaná, navazuje na mnoho traktorů pro překročení povolené rychlosti, pozorovaných během kontrolních kampaní provedených v loňském roce. Připomeňme si, že od 1. st ledna 2018 a zavedení nového evropského schválení, volal Mother nařízení, výrobci prodávají traktory, které mohou dosáhnout až 50 nebo dokonce 60 km / h. Francouzský dálniční zákoník však stanoví, že zemědělské traktory nesmí překročit rychlost 40 km / h.
Lobování cestních dopravců
Kromě řízení rychlosti je toto opatření spojeno také s intenzivní lobbyistickou kampaní organizovanou silničními dopravci. Posledně uvedený odhad odhaduje, že zemědělské traktory, které jezdí rychlostí vyšší než 40 km / h, představují nespravedlivou hospodářskou soutěž pro svou profesi, jejíž nákladní vozidla a zaměstnanci podléhají četným regulačním omezením, která v odvětví zemědělství chybí. Sdružení pro bezpečnost silničního provozu také odsuzují zvýšení rizika nehod souvisejících s tímto zvýšením rychlosti, bez zvláštního výcviku, bez přizpůsobeného taženého vozidla a častého přetížení.
Veřejné orgány by však chtěly najít řešení, jak změnit pravidla silničního provozu, aby traktorům umožnil za určitých podmínek jezdit rychlostí vyšší než 40 km / h. Řidič vozidla musí být držitelem řidičského průkazu těžkého vozidla nebo nového řidičského průkazu, jehož obsah musí být upřesněn. Pokud jde o soupravy traktorů a tažených vozidel, musí se podrobit periodické technické prohlídce podobné těm, které se provádějí u těžkých nákladních vozidel.
Pokud jde o dopad tohoto opatření, zemědělské odbory zareagovaly podáním petice u zvolených úředníků, aby ministerstva měly pravomoc omezit maximální rychlost oběhu zemědělských traktorů na 40 nebo 50 km / h, podle zvláštnosti jejich sekundární silniční sítě.
Poznámka editora: Od data vydání budeme rozumět, že to byl zjevně dubnový blázen!